x

   تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است  
 

پشتیبانی : Telegram
ارتباط ایمیل : info@ariyansms.ir

سامانه پیامک رایگان - بازدیدها : 1 752

تمامی افراد هنگام خرید کالا سعی می کنند متناسب با بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشند و به فروشنده توجه چندانی ندارند زیرا او فقط فروشنده است و در کیفیت و خدمات پس از فروش کالاها نقشی ندارد. اما خرید سرویس با کالا تفاوت های زیادی دارد. انتخاب سرویس دهنده مناسب، از سرویسی که ارائه می کند مهم تر است و توجه نکردن به این نکته باعث می شود اغلب افراد نتوانند در مقابل هزینه ای که می کنند فایده ببرند.
اگر قصد انتخاب سرویس ارسال و دریافت پیام کوتاه دارید کافی است در موتور جستجوی گوگل عبارت "سامانه پیام کوتاه" را جستجو کنید. گوگل همه ارائه کنندگان این خدمات را معرفی می کند اما دقت داشته باشید که گوگل اطلاعی از کیفیت خدمات و صحت ادعاهای آن ها ندارد بنابراین برای انتخاب بهترین گزینه لازم است فاکتورهای متعددی را بررسی کنید. انتخاب مبتنی بر دانایی و اشراف بر تمام جوانب رضایت شما را از سامانه ای که تهیه کرده اید تضمین خواهد کرد.
انتخاب سامانه پیام کوتاه سه مرحله کلی دارد:

 

 سامانه رایگان کلاه برداری بزرگ

 

 

مرحله اول) بررسی سرویس دهنده و شرایط خرید:
  1. برای پیشگیری از ضرر و زیان خدمات پیام کوتاه را فقط از شرکت های معتبر بگیرید. اداره کل ثبت شرکت ها که زیرمجموعه قوه قضائیه است به شرکت های ثبت شده شناسه ملی اختصاص می دهد و امکان تحقیق درباره اطلاعات ثبتی و شناسه ملی اشخاص حقوقی را برای عموم فراهم کرده است. پایگاه اینترنتی شناسه ملی اشخاص حقوقی همچنین درگاه مرکزتوسعه تجارت الکترونیک و وزارت صنعت و معدن و تجارت با همکاری نیروز انتظامی و وزارت ارشاد با اعطای نماد اطمینان به افرادی که قصد تجارت دارند ودارای مجوزهای قانونی هستند ارائه میشود شما می توانید برای تایید و اطلاع از واقعیت اعتبار شناسه های دارای نماد به سایت www.Enamad.ir مراجعه کنید .

  2. پس از بررسی شناسه نماد اعتماد سرویس دهنده می توانید با اعتماد کامل به خرید خود ادامه دهید. ثبت نماداعتماد صرفاٌ یک اقدام اولیه برای فعالیت جمعی است و هر شرکتی مانند سایر مشاغل بایست مجوز فعالیت در حوزه کاری خود را اخذ کند. تعهد اخذ مجوز فعالیت، هنگام ثبت شرکت توسط سازمان مرکز توسعه تجارت گرفته می شود و اشخاصی که دارای این نماد هستند موظف به رعایت قوانین و حقوق مصرف کنندگان هستند.
http://ariyansms.ir/uploads/posts/2014-04/1398421127_dooorogh.jpg
  3. اسامی دیگر مشتریان سرویس دهنده ها را جدی نگیرید و به انتخاب دیگران کاری نداشته باشید مگر اینکه با آن ها تماس گرفته و اطمینان حاصل کنید که ملاک های انتخاب مشابهی دارید و مشتریان قبلی راضی هستند. به طور مثال بعضا مشاهده می شود افراد نام و اسامی شرکت های بزرگ را در سایت خود فقط برای جلب توجه قرار میدهند .به طور مثال بعضی از شرکت ها نام شرکت نفت ،وزارت کشور،مجلس،دانشگاه های بزرگ کشور ،شرکت های بزرگ مثل ایران خودرو و ... برای اطمینان می توانید با آنها تماس بگیرید و دروغ این شرکت های فریبنده برای شما برملا می شود.

  4. سرویس های رایگانی که بدون قید و شرط به عموم واگذار می شوند زنگ خطر کلاهبرداری را به صدا در می آورند. کلمه رایگان وسوسه انگیز و فریبنده است ولی در نهایت به پشیمانی منجر می شود. ممکن است سرویس رایگان باشد اما ارسال پیامک هرگز رایگان نخواهد بود.

مرحله دوم) بررسی سامانه و ویژگی های آن:
  1. سامانه های تحت وب پایدارتر و کاراتر از دیگر سامانه ها هستند. سامانه های تحت ویندوزی که برای ارسال پیامک از بستر اینترنت استفاده می کنند همان مشکلات استفاده از مودم های GSM را به همراه دارند که بزرگترین آن ها محدود شدن به یک کامپیوتر خاص است.  درباره مودم GSM بیشتر بدانید

  2. در مقایسه دقیق ابزارها و امکاناتی که سامانه های مختلف در اختیار کاربر قرار می دهند مشخص می شود کدامیک پیشرفته تر هستند و با تکیه بر مقایسه لیست امکانات نمی توان درباره کیفیت آن ها قضاوت کرد.نسخه نمایشی (دمو) سامانه را از سرویس دهنده بخواهید و محیط کاربری، ابزارها و زبان آن را بررسی و با دیگر سامانه ها مقایسه کنید.

  3. یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب یک سامانه نحوه پشتیبانی سرویس دهنده از کاربران است. وجود تیم پشتیبانی مسلط بر سامانه و در دسترس نشان می دهد کاربران برای سرویس دهنده ارزشمند هستند.پشتیبانی از طریق موبایل بر خلاف ظاهر آن چندان مطلوب نیست زیرا اولاً به یک نفر محدود می شود و ثانیاً در هنگام نیاز به پشتیبان ممکن است با موارد زیر برخورد کنید:
     *  پشتیبان به سامانه دسترسی نداشته باشد و نتواند مشکل را بررسی کند.
    *  تلفن همراه پشتیبان خاموش یا در دسترس نباشد.

مرحله سوم) بررسی هزینه ها و تعرفه ها:
  1. هزینه راه اندازی سامانه پیام کوتاه شامل هزینه سامانه و شماره پیامک است. هزینه سامانه در مقابل امکانات آن را با سایرین مقایسه کنید. هیچ ارزانی بی حکمت نبوده و گرانی دلیل بر خوب بودن نیست.

  2. به روزرسانی سامانه پیام کوتاه و پشتیبانی مستمر از کاربران برای سرویس دهنده ها هزینه بر است به همین دلیل سامانه را برای مدت مشخصی واگذار می کنند لذا بررسی کنید با پرداخت هزینه راه اندازی، سامانه برای چه مدتی دراختیار کاربران قرار می گیرد و برای تمدید دوره استفاده باید چه هزینه هایی پرداخت شود. سرویس دهنده ای که سامانه را با یکبار پرداخت به صورت دائمی در اختیار کاربران قرار می دهد قطعاً قصد به روز رسانی آن را ندارد.

  3. قیمت و نحوه واگذاری شماره ها را در سرویس دهنده های مختلف مقایسه کنید. واگذاری شماره پیام کوتاه توسط پرواویدرهای همراه اول دائمی است اما به دلیل ماهیت مجازی این شماره ها سندی مبنی بر مالکیت آن ها صادر نمی شود. راه حل این است که از سرویس دهنده بخواهید مالکیت شماره را در قرارداد به شما واگذار کند تا هر زمان خواستید آن را به سرویس دهنده دیگری منتقل کنید.
بهای شماره های مجازی بر اساس پیش شماره آن ها کمی متفاوت است اما دانستن قیمت واگذاری دائم شماره های مجازی با پیش شماره 3000 کمک خواهد کرد شماره ها را با قیمت مناسبی تهیه کنید. بهای شماره های مجازی

  4.
هزینه ارسال پیام کوتاه یک هزینه جاری است از این رو تعرفه ارسال پیامک در تعداد بالا روی هزینه ها تاثیر زیادی دارد. اغلب سرویس دهنده ها تعرفه ارسال پیام کوتاه را بر اساس میزان پیش خرید کاربر تعیین می کنند به این شکل که با پیش خرید بیشتر، تعرفه ارسال پیامک کاهش خواهد یافت. برای مقایسه تعرفه ابتدا متوسط تعداد پیامکی که در هر ماه ارسال خواهید کرد برآورد کرده و بر اساس آن تعرفه ای که سرویس دهنده ها تعیین کرده اند را مقایسه کنید.

  5. حداقل میزان پیش خرید پیامک را بررسی کنید. سرویس دهنده ها به دلخواه مبالغی را به عنوان حداقل شارژ تعیین می کنند که کاربر در هر بار پیش خرید، باید مبلغی بیش از حداقل تعیین شده را پرداخت نماید. طبیعی است که حداقل شارژ هر قدر کمتر باشد بهتر است.

 http://ariyansms.ir/uploads/posts/2014-04/1398427378_picx.png

 در آخر اگر دقت بفرمایید متوجه تفاوت تعرفه های ارسال پیامک در  پنل های رایگان خواهید شد و همچنین امکانات ارائه شده در پنل ها بهتر است کمی هزینه کنید و به جای فریب پنلی مناسب را برای خود انتخاب بفرمایید.

آریان پیامک

تاریخ درج مطلب : 25 April 2014
RQ Code مطلب

مطلب سامانه پیامک رایگان را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

سفارش
تحویل آنی سامانه
پنل تست
مشاهده قبل از خرید
امکانات بسته ها
پرداخت
خطوط اختصاصی
نمایندگی
7 روز گارانتی
کیفیت پشتیبانی مهم است ؟
در آریان پیامک پشتیبانی به صورت 24 ساعته و مداوم در طول شبانه روز توسط بخش پشتیبانی داخل سامانه انجام میپذیرد .
تمایل دارید ما پشتیبان شما باشیم ؟
همکاری با اپراتور پر سرعت
آریان پیامک جزء معدود سرویس دهندگانیست که از اپراتور پر سرعت ارسال پیامک را پشتیبانی می نماید . در آریان پیامک شما میتوانید از خطوط 1000 ، ارسال پیامک بین المللی ، ارسال با نام تجاری و حتی خط ثابت تهران استفاده نمایید .

ورود کاربران

کاربر گرامی ، لطفا جهت ورود به سامانه ،پس از ورود به صفحه لوگین از صفحه کلید مجازی موجود برای  امنیت بیشتر جهت وارد کردن  نام کاربری و کلمه عبور استفاده کنید. .
جهت تست سامانه می توانید با وارد کردن  اطلاعات زیر وارد سامانه شوید:

user : demo

password : demo 

  

درصورتی که کلید عبور خود را فراموش کرده اید از بخش بازیابی رمز عبور در اینجا اقدام نمایید .

بستن پنجره