x

   تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است  
 

پشتیبانی : Telegram
ارتباط ایمیل : info@ariyansms.ir
  ۱۰ نکته مهم راه اندازی کمپین تبلیغات پیامکی
عضویت آسان
هنگامی که از مشتریان خود می خواهید که به عضویت خبرنامه پیامکی شما در بیایند، سعی کنید در خواست خود را به گونه ای مطرح نمایید که به راحتی قابل فهم باشد و مشتریان بتوانند به راحتی به عضویت خبرنامه شما در بیایند.
با ارسال عدد ۱ به شماره 77310846-۰۲۱ یک تخفیف ویژه دریافت نمایید.
ایجاد تماس ضروری
به مشتریان خود دلیلی بدهید که در لحظه ای که پیامک شما را دریافت می کنند به عضویت خبرنامه پیامکی شما در بیایند.
تخفیف ۵۰% لوازم خانگی، فقط امشب! برای دریافت این تخفیف عدد ۱ را به شماره 77310846-۰۲۱ ارسال نمایید.
جمله سازی مناسب
سعی کنید که متن ارسالی شما از یک پیامک بیشتر نشود. بهتر است که متن خود را در ۲ یا ۳ جمله و به طور مختصر و صریح به مخاطبان خود ارسال نمایید. این کار از اتلاف وقت مشتریان می کاهد. اگر تعداد جملات شما زیاد باشد مطمئنا باید آن را در ۲ اس ام اس برای مخاطبانتان ارسال نمایید. این کار سبب می شود که اکثر مشتریان شما اصلا پیامک تان را مطالعه نکنند. به یاد داشته باشید که یک پیامک تبلیغاتی باید، صریح، کوتاه و حاوی مطلبی ارزشمند برای کاربران باشد.
آیا پیامک شما ارزشی برای مشتریان دارد؟
در هنگام ارسال یک اس ام اس تبلیغاتی به مشتریان خود، به این نکته فکر کنید که آیا پیامک ارسالی شما اهمیتی برای مشتریانتان دارد؟ آیا ارسال این پیامک به نحوی بر کسب و کار شما تاثیر می گذارد؟ حتما پیش از ارسال پیامک خود مطمئن شوید که متن اس ام اس تان برای مخاطبانتان ارزشمند است. این ارزش می تواند تخفیف با پیشنهاد ویژه ای برای مشتری باشد که می تواند مشتریان بیشتری را به سمت شما جذب نماید.
پیامک برای همه
مطمئن شوید که پیشنهادی که ارائه می کنید، برای بیشتر مشتریانتان مناسب است (اگر برای همه شان مناسب نباشد). اگر همه ی مشتریانتان نتوانند از پیشنهاد شما استفاده کنند، پیامک ارسالی شما کاملا نادیده گرفته خواهد شد.
یادتان باشد که این یک پیامک است
تلفن همراه یک وسیله شخصی محسوب می شود. به همین ترتیب، پیامک هایی هم که شما ارسال می کنید نیز باید شخصی باشند. همچنین هنگامی که یک پیشنهاد ویژه را از طریق اس ام اس به مخاطبان خود ارسال می کنید، همان پیشنهاد ها را از طریق شبکه های اجتماعی خود تبلیغ نکنید. این کار نه تنها باعث به ثمر نشستن فعالیت های شما می شود، بلکه باعث می شود مشتریان شما احساس خاص بودن کنند و از اینکه عضو خبرنامه پیامکی شما هستند احساس رضایت کنند.
صمیمی بودن پیامک
سعی کنید از لغات "ما”، "شما” و "تو” در پیامک خود استفاده کنید. این کار کمک می کند تا ارتباط صمیمی تری با اعضای خبرنامه خود داشته باشید. همچنین دریافت این پیامک ها، باعث می شود تا مشتریان دلگرم شوند و برند تجاری شما را به عنوان یک دوست بپذیرند.
کمپین تبلیغاتی مرتب
کمپین تبلیغات پیامکی خود را به گونه ای راه اندازی و مدیریت نمایید که گسترش یافتن آن مانع عملکرد خوب آن نشود. سعی کنید افراد را در کمپین خود بر اساس نیازهایشان دسته بندی نمایید. این کار سرعت عمل و تاثیر گذاری اس ام اس هایتان را دو چندان می کند.
همه چیز را ساده نگه دارید
از گیج کردن مخاطبان خود پرهیز کنید. متن پیامکتان این گونه نباشد که مخاطبتان از خود بپرسد که این پیامک چه نفعی برای من دارد؟ یا چگونه باید برای دریافت این تخفیف ها اقدام نمایم؟ سعی کنید همه چیز را یه ساده ترین نحو اداره نمایید تا همه افراد با هز سطح سوادی، به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند.
همه افراد باید ناشاناس باشند
این موضوع را درک کنید که مشتریان شما دوست دارند که در همه حال ناشناس بمانند. هویت آن ها و شماره تلفن شان را در درسترس عموم قرار ندهید.
تاریخ درج مطلب : 20 March 2015
RQ Code مطلب

مطلب 10 نکته مهم راه اندازی کمپین تبلیغات پیامکی را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

سفارش
تحویل آنی سامانه
پنل تست
مشاهده قبل از خرید
امکانات بسته ها
پرداخت
خطوط اختصاصی
نمایندگی
7 روز گارانتی
کیفیت پشتیبانی مهم است ؟
در آریان پیامک پشتیبانی به صورت 24 ساعته و مداوم در طول شبانه روز توسط بخش پشتیبانی داخل سامانه انجام میپذیرد .
تمایل دارید ما پشتیبان شما باشیم ؟
همکاری با اپراتور پر سرعت
آریان پیامک جزء معدود سرویس دهندگانیست که از اپراتور پر سرعت ارسال پیامک را پشتیبانی می نماید . در آریان پیامک شما میتوانید از خطوط 1000 ، ارسال پیامک بین المللی ، ارسال با نام تجاری و حتی خط ثابت تهران استفاده نمایید .

ورود کاربران

کاربر گرامی ، لطفا جهت ورود به سامانه ،پس از ورود به صفحه لوگین از صفحه کلید مجازی موجود برای  امنیت بیشتر جهت وارد کردن  نام کاربری و کلمه عبور استفاده کنید. .
جهت تست سامانه می توانید با وارد کردن  اطلاعات زیر وارد سامانه شوید:

user : demo

password : demo 

  

درصورتی که کلید عبور خود را فراموش کرده اید از بخش بازیابی رمز عبور در اینجا اقدام نمایید .

بستن پنجره