x

   تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است  
 

پشتیبانی : Telegram
ارتباط ایمیل : info@ariyansms.ir

درست است که یک تجارت روش‌های بسیاری برای تبلیغ محصولات و خدمات خود در اختیار دارد، اما تعداد کسب و کارهایی که برای گسترش تجارت خود به پیامک روی می‌آورند روز به روز در حال بیشتر شدن است. بازاریابی پیامکی می‌تواند تبدیل به محوری برای ادغام رسانه‌های مختلف بازاریابی (اینترنت، تلویزیون و …) گشته و یک رابطۀ نوین با مشتری را میسر گرداند. با این وجود، بکارگیری درست بازاریابی پیامکی نیاز به کمی هنرمندی دارد. اگر بتوانید پیامک‌های درست را ارسال کنید، نتیجه جذب مشتریان جدید و درگیر کردن مشتریان قدیمی خواهید بود و در پی آن میزان فروش و البته وفاداری مشتریان نسبت به شما افزایش خواهد یافت.

چگونه با پیامک به بهترین مشتریان دست پیدا کنیم؟
جوهرۀ اصلی پیامک در ارتباط یک-به-یک با مشتری نهفته است. در دنیای شلوغ امروزی، جلب توجه افراد برای مدت طولانی ممکن نیست. آنها برای توضیحات طولانی و کسل‌کننده وقت نخواهند داشت. پیامک نیز ابزاری متعلق به این دنیای مدرن است و در نتیجۀ همین نگرش به وجود آمده است. برای همین استفاده از پیامک یک فرصت استثنائی برای شرکت‌ها پیش می‌آورد تا توجه مخاطب را به خود جلب نمایند. اما لازم است دقت نمائید که متن پیام شما به اندازۀ کافی برای آنها جذاب باشد.
نکتۀ مهم در ارسال پیامک دقیقاً همینجا است. شما باید متن‌هایی را به کاربران ارسال نمائید که واقعا به خواندن آنها علاقه داشته باشند. هدف شما باید این باشد که یک پیامک ارزشمند به مخاطب ارسال نمائید و منفعت او را نیز در نظر بگیرید. مطمئن باشید تمام افرادی که با موفقیت از بازاریابی پیامکی آریان پیامک استفاده کرده‌اند این موضوع را تائید خواهند کرد. در کنار این موضوع، لازم است که شما به تعداد ارسال‌های خود نیز توجه داشته باشید و با پیامک‌های بیش از حد برای مشتریان مزاحمت ایجاد ننمائید.
همانطور که توضیح دادیم، بازاریابی پیامکی یکی از موثرترین کانال‌های ارتباطی در دنیای امروز است. اما لازم است هنگام استفاده از آن تعادل لازم را رعایت کرده و محتویات مفیدی را به کاربران ارائه دهید. این رسانه می‌تواند برای اهداف مختلفی به کار گرفته شود. برای مثال، شما می‌توانید با پیامک یک قرار ملاقات را به مشتری خود یادآوری کنید و به این ترتیب مطمئن باشید که آنها سر موقع حاضر خواهند شد. یا اینکه در مورد نزدیک بودن تاریخ پایان یک اشتراک به آنها اخطار دهید و بخواهید نسبت به تمدید اشتراک خود اقدام نمایند.
فرض کنید که یک حراج یا گردهمائی در پیش دارید. تنها چند ثانیه زمان برای نوشتن یک پیامک و مطلع کردن مخاطبان کافی است. اما در این شرایط نباید اهمیت برنامه‌ریزی درست و نوشتن یک متن مناسب را نادیده بگیرید. اگر می‌خواهید پیام شما موثر واقع شود، باید برای ایجاد آن وقت بگذارید. خوب است اگر پیام‌هائی که شما از طریق موبایل به مخاطبان خود ارسال می‌نماید، منحصر به این رسانه باشند و در جای دیگری آنها را ارائه ندهید. همچنین سعی کنید در هر پیام یک پیشنهاد ارزشمند برای مشتری خود داشته باشید و درخواست مشخصی از وی کنید.
تا اینجا مشخص شد که قسمت اعظمی از تاثیر یک پیامک مربوط به متن آن است. اما شما باید به این نکته هم دقت کنید که پیامک خود را برای چه کسانی و در چه زمانی ارسال می‌کنید. پیامکی را در نظر بگیرید که به مشتریان جدید یک تخفیف ویژه ارائه می‌دهد. اگر مشتریان فعلی و وفادار شما این پیامک را دریافت کنند، مطمئناً احساس چندان خوبی در این مورد نخواهد داشت. یا وقتی را در نظر بگیرید که فرد خواب باشد و ناگهان پیامک شما او را از خواب بیدار کند. شما نمی‌خواهید هیچکدام از این موارد برای شما پیش بیاید، پس بهتر است برای رعایت آنها دقت لازم را داشته باشید.
به این منظور، شما می‌توانید لیست شمارۀ خود را به چندین گروه تقسیم کنید و مشتریان مختلف خود را از یکدیگر جدا کنید. در نتیجه به راحتی دو پیشنهاد مختلف را برای دو گروه کاملا متفاوت مطرح کنید و بسته به نیاز هر مشتری با او برخورد کنید. همچنین امکان این وجود دارد که زمان ارسال پیامک خود را برنامه‌ریزی کرده و به این ترتیب در هر لحظه که بخواهید به مشتریان را به سمت تجارت خود بکشانید. نکتۀ خوب در مورد پیامک این است که مشتری در حال حرکت آن را می‌خواند. بنابراین در زمان‌های خلوت تجارت خود به مشتریان پیامک داده و یک پیشنهاد فوق‌العاده را به آنان ارائه دهید. تجربه ثابت کرده است که بازدهی این نوع پیامک‌ها تنها محدود به روزهای تعطیل و رویدادهای ویژه نیست.
یکی از نکاتی که پیامک را نسبت به سایر روش‌های بازاریابی متمایز می‌کند، واکنش مشتریان نسبت به آن است. آمار نشان می‌دهد که بیش از نود درصد دریافت‌کنندگان یک پیامک ظرف پنج دقیقه آن را باز کرده و متن آن را می‌خوانند. این میزان توجه مشتریان در مقایسه با سایر روش‌های بازاریابی واقعاً استثنائی است و به معنی یک فرصت عالی برای بازاریابان می‌باشد. اما با توجه به این تاثیر بالا، اینکه تجارت‌ها از آن سوءاستفاده نکنند نیز حائز اهمیت است. پیشنهاد ما این است که یک اشتراک پیامکی داشته باشید. این یعنی قبل از ارسال هرگونه پیامک تبلیغاتی به مشتریان از آنها اجازۀ لازم را کسب نمائید. به این ترتیب مطمئن خواهید بود که مشتریان به دریافت پیامک‌های شما علاقه‌مند هستند و باعث ایجاد مزاحمت برای آنها نخواهید شد.
این موضوع اهمیت بسیار دارد که بازاریابان به نقش تلفن همراه به عنوان یک وسیلۀ شخصی آگاه باشند. دریافت پیامک برای مشتری درست به منزلۀ داشتن یک مکالمه است – بنابراین همیشه یک دلیل خوب برای هر ارسال خود داشته باشید و بدانید که در حال ورود به فضای شخصی مشتری هستید. این یعنی باید به وی احترام بگذارید و ترجیحاً تلاش کنید یک ارتباط صمیمی با او برقرار کنید. به این منظور حتی می‌توانید نام مشتری را نیز در متن پیامک خود ذکر کنید.
اولین قدم برای احترام گذاشتن به مشتری این است که به وی اطلاع دهید که در طول یک ماه چه تعداد پیامک از طرف شما دریافت خواهد کرد. مشتریان همچنین باید بتوانند در هر زمانی که بخواهند از دریافت پیامک‌های شما صرف‌نظر کنند. در نتیجه بهتر است چگونگی انجام این کار را نیز در همان اول به آنها توضیح دهید. به این ترتیب شما باعث ایجاد مزاحمت برای افراد مختلف نمی‌شود و علاوه بر این می‌توانید با توجه به تعداد کسانی که از اشتراک شما انصراف می‌دهند، میزان موفقیت تبلیغات خود را بسنجید.
در نهایت باید بگوئیم که هر چند بازاریابی پیامکی به کسب و کارها اجازه می‌دهد به راحتی و در هر زمان که بخواهند با بازار هدف خود تماس داشته باشند، اما بهتر است که در انجام این کار اصول درست اخلاقی و کاری را رعایت نمائیم. این به نفع هر دو طرف است. زیرا به این ترتیب شما نیز مطمئن خواهید بود که تمام مخاطبان شما به پیشنهادات و اخبار شما علاقه‌مند هستند. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

در صورتی که به اطلاعات بیشتر در این زمینه نیاز دارید و قصد دارید سوالی را با ما مطرح نمائید، می‌توانید با بخش پشتیبانی آریان پیامک تماس حاصل فرمائید.

تاریخ درج مطلب : 1 April 2015
RQ Code مطلب

مطلب چگونه با پیامک به بهترین مشتریان دست پیدا کنیم؟ را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

سفارش
تحویل آنی سامانه
پنل تست
مشاهده قبل از خرید
امکانات بسته ها
پرداخت
خطوط اختصاصی
نمایندگی
7 روز گارانتی
کیفیت پشتیبانی مهم است ؟
در آریان پیامک پشتیبانی به صورت 24 ساعته و مداوم در طول شبانه روز توسط بخش پشتیبانی داخل سامانه انجام میپذیرد .
تمایل دارید ما پشتیبان شما باشیم ؟
همکاری با اپراتور پر سرعت
آریان پیامک جزء معدود سرویس دهندگانیست که از اپراتور پر سرعت ارسال پیامک را پشتیبانی می نماید . در آریان پیامک شما میتوانید از خطوط 1000 ، ارسال پیامک بین المللی ، ارسال با نام تجاری و حتی خط ثابت تهران استفاده نمایید .

ورود کاربران

کاربر گرامی ، لطفا جهت ورود به سامانه ،پس از ورود به صفحه لوگین از صفحه کلید مجازی موجود برای  امنیت بیشتر جهت وارد کردن  نام کاربری و کلمه عبور استفاده کنید. .
جهت تست سامانه می توانید با وارد کردن  اطلاعات زیر وارد سامانه شوید:

user : demo

password : demo 

  

درصورتی که کلید عبور خود را فراموش کرده اید از بخش بازیابی رمز عبور در اینجا اقدام نمایید .

بستن پنجره