x

   تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است  
 

پشتیبانی : Telegram
ارتباط ایمیل : info@ariyansms.ir
10 نكته در مورد بازاريابي خودتان و تجارتتان
 

اگر شما مانند اكثر پيمانكاران و مديران اجرايي شركت‌هاي تجاري كوچك هستيد، شب‌بيداريهاي بسياري كشيده‌ايد و به اين نكته فكر كرده‌ايد كه چگونه تعداد مشتريان و ميزان فروش را افزايش دهيد. بنابراين، بازاريابي كار تجاري به امري خطير در موفقيت كلي شما تبديل مي‌شود.

حتي اگر تاكنون شركت شما بازاريابي رسمي يا برنامه‌ تجاري نداشته، موارد معتعدد بسياري وجود دارد كه بوسيله آنها مي‌توانيد خدمات و محصولات شركت خود را توسعه دهيد و در بازار عرضه كنيد در اينجا ۱۰ ايده اصلي و ساده را براي قرار دادن تلاش‌هاي بازاريابي شما در مسير درست، ذكر مي‌كنيم :

10 نكته در مورد بازاريابي خودتان و تجارتتان

تمركز روي توانايي‌هاي اصلي
بازار هدف و ارزشي كه خدمت يا محصول شما براي بازار به همراه دارد را بشناسيد. سعي كنيد جهت تلاش‌هاي بازاريابي و فروش شما به سمت اين گروه‌ها باشد.
از صرف وقت براي جلب مشترياني كه نمي‌توانيد بطور مناسب به آنها خدمات بدهيد جداً خودداري نماييد.

پيغام كوتاه و روشني ارائه كنيد
آگهي ۳۰ تا ۶۰ ثانيه‌اي درست كنيد كه بطور واضح توضيح مي‌دهد شما چه كاري انجام مي‌دهيد براي چه افرادي و چرا بينندگان بايد از شما خريد كنند، كاري كنيد كه اين مطلب پيغام شركت شما و دليل موجهي براي شركت شما باشد. پيغام خود را امتحان كنيد و واكنش بيننده مقصد را ارزيابي كنيد.
 

مطالب ضميمه‌اي طراحي كنيد
هيچ چيزي بيشتر از لوگوي شركت، كارت‌هاي تجاري، بروشور‌ها، نوشت‌افزارها و حتي در حد امكان وب‌سايت قادر به معرفي شركت شما بعنوان شركتي موفق نيست. همه آنها را ساده طراحي كنيد و ذخيره‌اي بيشتر از ۶-۳ ماهه از مطالب چاپ شده، سفارش ندهيد. زمانيكه اين مطالب به جا و مناسب باشند از بكار بردن آنها خجالت نكشيد.

‌-۴به گروه‌هاي اينترنتي بپيونديد
به گروه‌هاي شبكه‌اي ملحق شويد و يا با افرادي كه به خوبي نمي‌شناسيد گروه تشكيل دهيد، به مردم ابلاغ كنيد كه كارتان چيست و بازار هدفتان كيست. به ديگران هم با مرتبط ساختنشان با فراهم‌آورندگان و كارفرمايان بالقوه كمك كنيد. به مرور اين كمك‌ها به نفع خودتان، متوجه خودتان خواهد شد.

ارتباط شبكه‌ايي هر روزه
ارتباط تنها محدود به گروه‌ها و جلسات مرتبط نمي‌شود. كارت‌هاي تبليغي- تجاري را همه جا با خود ببريد و آمادگي صحبت در مورد پيغام شركتتان را در هر لحظه داشته باشيد ممكن است موفقيت بعدي شما،‌ در مغازه خوار و بار فروشي پشت سرتان ايستاده باشد.

-۶مشتريان فعلي‌تان را راضي نگه داريد
مشتريان خرسند و راضي بهترين عاملان فروش شما هستند از آنها بخواهيد از شما تعريف كنند و راهنما و مرجعي براي مشتريان آينده شما باشند. در نظر داشته باشيد برنامه‌اي ارجاعي براي مشتريان طراحي كنيد و خدمات رايگان يا همراه با تخفيف ويژه يا جايزه نقدي در ازاي معرفي هر يك مشتري، قرار دهيد.

شركاي متعدد خود را توسعه دهيد
به رابطه‌هاي استراتژيك با ديگران كه محصولات يا خدمات رايگان به بازار هدف شما عرضه مي‌كنند، توجه داشته باشيد. اين شركا مي‌توانند در حد ارتباط‌هاي دوطرفه يا اينكه در حد ساختاري رسمي‌تر باشند. در هر كدام از اين ارتباط‌ها هدف توسعه دستيابي شما وراي شبكه ارتباطي خودتان مي‌باشد.

به صنعتي پيشرو تبديل شويد
مردم علاقه‌مندند كه از متخصصان و حرفه‌اي‌ها، خريد كنند بنابراين درصدد فرصت‌هايي باشيد كه مهارت‌ها و استعداد‌هاي خود را با نوشتن مقاله يا سخنراني در حوزه تخصص خودتان، عرضه كنيد. حتي تدريس دوره شبانه در سطح انجمن يا دانشكده محلي، اعتبار بيشتري به شما مي‌بخشد.
 

از تلاش نهراسيد
اگر نسبت به رشد و توسعه جدي هستيد، مدتي را بيرون از ناحيه مطمئن و آرام خود سپري كنيد و چيزهاي جديد را امتحان كنيد. گاهي اوقات ايده‌هاي جديد به كار مي‌آيند و گاهي هم كاربردي ندارند اما به هر جهت، اين فرآيند مطلب جديد و با ارزشي در مورد خودتان و كارتان به شما مي‌آموزد.
 

۱۰-از ديگران ايده بگيريد
كار تجاري شما به خودتان مربوط است اما به اين معني نيست كه شما بايد جواب هر مسئله‌اي را خودتان بدانيد. چه يك بازارياب بالفطره باشيد و چه كاملاً مبتدي و ناآشنا با مفاهيم بازاريابي با افرادي كه به عقايد و نظراتشان اعتماد داريد، مشورت و بحث كنيد هرگز نمي‌توانيد حدس بزنيد "ايده بزرگ” بعدي شما از كجا سرچشمه مي‌گيرد.
اينها فقط ۱۰ روش اجرايي ساده در خصوص بازاريابي كارتان بود. ايده‌هاي قابل اجراي بيشتر ديگري هم وجود دارد. از اين راهكارها بعنوان پايه‌هاي اصلي براي جلب مشتري و افزايش فروش استفاده كنيد. هرچند براي كسب نتايج بهتر توصيه مي‌شود ابتكار و نوآوري را سرلوحه كل بازاريابي يا برنامه تجاري خود قرار دهيد كه بعنوان جهت‌ياب و راهنماي فعاليت‌هاي روزانه شركت،‌عمل كند.

تاریخ درج مطلب : 4 April 2015
RQ Code مطلب

مطلب 10 نكته در مورد بازاريابي خودتان و تجارتتان را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

سفارش
تحویل آنی سامانه
پنل تست
مشاهده قبل از خرید
امکانات بسته ها
پرداخت
خطوط اختصاصی
نمایندگی
7 روز گارانتی
کیفیت پشتیبانی مهم است ؟
در آریان پیامک پشتیبانی به صورت 24 ساعته و مداوم در طول شبانه روز توسط بخش پشتیبانی داخل سامانه انجام میپذیرد .
تمایل دارید ما پشتیبان شما باشیم ؟
همکاری با اپراتور پر سرعت
آریان پیامک جزء معدود سرویس دهندگانیست که از اپراتور پر سرعت ارسال پیامک را پشتیبانی می نماید . در آریان پیامک شما میتوانید از خطوط 1000 ، ارسال پیامک بین المللی ، ارسال با نام تجاری و حتی خط ثابت تهران استفاده نمایید .

ورود کاربران

کاربر گرامی ، لطفا جهت ورود به سامانه ،پس از ورود به صفحه لوگین از صفحه کلید مجازی موجود برای  امنیت بیشتر جهت وارد کردن  نام کاربری و کلمه عبور استفاده کنید. .
جهت تست سامانه می توانید با وارد کردن  اطلاعات زیر وارد سامانه شوید:

user : demo

password : demo 

  

درصورتی که کلید عبور خود را فراموش کرده اید از بخش بازیابی رمز عبور در اینجا اقدام نمایید .

بستن پنجره