x

   تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است  
 

پشتیبانی : Telegram
ارتباط ایمیل : info@ariyansms.ir

نمایشگاه کتاب یکی از بزرگترین رویدادهای سالانه در ایران است و فرصتی مناسب را برای ناشرین فراهم می‌کند تا هم کتاب‌های قبلی خود را به فروش برسانند و هم کتاب‌های جدید را به مخاطبان معرفی نمایند. ناشرین کوچک نیز شانس این را پیدا می‌کنند که خود را به عموم مردم معرفی نموده و در میان آنان اسم و رسمی کسب کنند. در این بین، انتشاراتی که حاضر باشند یک قدم فراتر رفته و خدمات بهتری را به مخاطبان ارائه دهند، در نهایت استفادۀ بهتری از این فرصت خواهند کرد. بدین منظور، ناشر می‌تواند بازاریابی پیامکی را به کار گرفته و از طریق پیامک خود را از سایرین متمایز کرده، مشتریان خود را افزایش داده و حتی نام خود را مطرح نمایند. چگونه؟ در ادامه راه‌های مختلف استفاده از پیامک در نمایشگاه کتاب را با شما در میان می‌گذاریم:

اطلاع رسانی به مشتریان توسط ارسال پیامک

عموم ناشرین در طی نمایشگاه کتاب یک تخفیف برای کتاب‌های خود در نظر می‌گیرند تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب خود کرده و فروش بالاتری داشته باشند. اما مخاطبان از میزان تخفیف شما آگاه نیستند و نمی‌دانند چه پیشنهادات بخصوصی برای آنها دارید. با ارسال انبوه پیامک می‌توانید اطلاع‌رسانی لازم در این مورد را انجام داده و مشتریان بیشتری را به غرفۀ خود بکشانید. علاوه بر این، چنین پیامکی باعث می‌شود نام شما در ذهن مخاطبان باقی مانده و در نتیجه افراد بیشتری با نشر شما آشنا شوند. شما حتی می‌توانید از این هم فراتر بروید و از طریق پیامک یک پیشنهاد خلاقانه و متفاوت به مشتریان خود بدهید.

کتاب‌های جدید خود را به عموم معرفی نمائید.

خرید پنل اس ام اس برای نمایشگاه ها
 

هیچکس از کتاب‌های جدیدی که در نمایشگاه عرضه می‌کنید با خبر نیست. معمولاً چنین اخباری دهان به دهان بین افراد می‌پیچد و نتیجۀ فروش بیشتر شما در روزهای آخر نمایشگاه است. اما چرا خودتان مستقیماً اطلاع‌رسانی لازم را انجام ندهید؟ با ارسال یک پیامک، مخاطبان را از کتاب‌های جدید خود در نمایشگاه آگاه کرده و آنها را برای دیدن این کتاب‌ها به غرفۀ خود دعوت کنید. بهتر است عناوین جذاب‌تر خود را برای این منظور انتخاب نمائید.

برای کتاب‌های خود کوپن تخفیف ارائه دهید.

آیا از میزان فروش خود در نمایشگاه ناراضی هستید؟ یا برخی کتاب‌های شما به فروش نمی‌روند؟ شما می‌توانید یک کوپن پیامکی به مخاطبان خود ارائه دهید و آنها را ترغیب به خرید بیشتری بکنید. به این ترتیب، مشتری با نشان دادن پیامک مذکور از شما تخفیفی بروی خرید خود دریافت خواهد کرد. این تخفیف می‌تواند شامل تمام کتاب‌های شما شود یا تنها تعدادی از آنها را شامل شود. مطمئناً با ارسال یک کوپن تخفیف می‌توانید غرفۀ خود را تا حد امکان شلوغ کنید.

یک لیست از مشترکان پیامکی جمع‌آوری کنید.

داشتن یک لیست از شمارۀ مشتریان به شما کمک می‌کند که در طول سال نیز خدمات پیامکی خود را به آنها ارائه دهید. به این ترتیب می‌توانید آنها را از کتاب‌های جدید خود مطلع کنید، در صورت کاهش فروش با ارائه پیشنهادات ویژه و کوپن‌های تخفیف آنها را جذب نمائید، نظر آنها را در مورد کیفیت کار خود جویا شوید و حتی اقدام به برگزاری مسابقه برای آنان نمائید. این به منزلۀ برداشتن یک قدم دیگر برای خدمت‌رسانی به مشتری است و نتیجۀ آن وفاداری بیشتر او به شما خواهد بود. اما چگونه می‌توانید لیستی از شمارۀ این افراد کتاب‌خوان را جمع‌آوری کنید؟

نمایشگاه کتاب یک فرصت استثنائی برای بدست آوردن شمارۀ این افراد است. از کسانی که به غرفۀ شما سر می‌زنند درخواست کنید در اشتراک پیامکی شما ثبت‌نام کنند و جدیدترین اخبار و پیشنهادات شما را از این طریق دریافت نمایند. خوب است اگر که یک تخفیف یا هدیۀ ساده نیز برای کسانی در نظر بگیرید که اشتراک شما را دریافت می‌کنند و به این ترتیب افراد بیشتری را تشویق به اینکار نمائید. در نهایت شما یک لیست از شمارۀ کسانی را خواهید داشت که به کتاب علاقه دارند و می‌توانید در مواقع لزوم با آنها ارتباط برقرار کنید.

حتی می‌توانید خلاقیت بیشتری به خرج دهید.

آنچه در بالا آورده شد تنها چند نمونه از کاربردهای پیامک برای ناشرین حاضر در نمایشگاه کتاب بود. اما راه‌های استفاده از پیامک به همین خلاصه نمی‌شود و با کمی خلاقیت به راحتی می‌توانید این ابزار بازاریابی را برای منظورهای دیگری نیز به کار گیرید. برای مثال می‌توانید با برگزاری یک نظرسنجی پیامکی از سطح رضایت مشتریان و کیفیت خدمات خود آگاه شوید. می‌توانید یک مسابقه برای آنها ترتیب دهید و یک جایزۀ مناسب برای برندگان در نظر بگیرید. یا اینکه با خلاقیت خود روش‌های پیامکی دیگری را برای بدست آوردن وفاداری مشتریان مورد استفاده قرار دهید.

امیدواریم که مطلب حاضر به شما کمک کرده باشد تا آشنائی بیشتری نسبت به کاربردهای پیامک پیدا کنید و بتوانید به خوبی از آن برای پیشرفت انتشارات خود بهره بگیرید. زیرا کتاب است که باعث بالا رفتن سطح آگاهی و فرهنگ در یک جامعه انسانی می‌شود و همین موضوع باعث اهمیت بسیار زیاد ناشرین در یک کشور است. خوشحال خواهیم شد اگر نظارت خود را در این خصوص با ما در میان بگذارید.

تاریخ درج مطلب : 29 April 2015
RQ Code مطلب

مطلب خرید پنل اس ام اس برای نمایشگاه ها را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

سفارش
تحویل آنی سامانه
پنل تست
مشاهده قبل از خرید
امکانات بسته ها
پرداخت
خطوط اختصاصی
نمایندگی
7 روز گارانتی
کیفیت پشتیبانی مهم است ؟
در آریان پیامک پشتیبانی به صورت 24 ساعته و مداوم در طول شبانه روز توسط بخش پشتیبانی داخل سامانه انجام میپذیرد .
تمایل دارید ما پشتیبان شما باشیم ؟
همکاری با اپراتور پر سرعت
آریان پیامک جزء معدود سرویس دهندگانیست که از اپراتور پر سرعت ارسال پیامک را پشتیبانی می نماید . در آریان پیامک شما میتوانید از خطوط 1000 ، ارسال پیامک بین المللی ، ارسال با نام تجاری و حتی خط ثابت تهران استفاده نمایید .

ورود کاربران

کاربر گرامی ، لطفا جهت ورود به سامانه ،پس از ورود به صفحه لوگین از صفحه کلید مجازی موجود برای  امنیت بیشتر جهت وارد کردن  نام کاربری و کلمه عبور استفاده کنید. .
جهت تست سامانه می توانید با وارد کردن  اطلاعات زیر وارد سامانه شوید:

user : demo

password : demo 

  

درصورتی که کلید عبور خود را فراموش کرده اید از بخش بازیابی رمز عبور در اینجا اقدام نمایید .

بستن پنجره