اگر شما هنوز بازاریابی پیامکی را در برنامه کسب و کار خود پیاده سازی نکرده اید، اکنون زمان آن فرا رسیده است که آن را انجام دهید. بازاریابی پیام کوتاه راه بسیار ایده آل برای تبلیغ و معرفی برند و محصولات تان و هم چنین کسب تعداد مشتریان زیاد است. بازاریابی پیامکی را تقریباً برای هر نوع کسب و کاری می توان استفاده نمود. اما چرا بهترین روش بازاریابی از سال ۲۰۱۴ تا کنون معرفی شده است؟ ۵ دلیل عمده در جواب به این سؤال وجود دارد، که با هم نگاهی بر آن ها خواهیم انداخت. در ادامه با ما همراه باشید .
مقرون به صرفه بودن
تعداد شرکت هایی که سرویس ها و خدمات بازاریابی پیامکی ارائه می کنند روز
به روز در حال افزایش است و هم اکنون تعداد زیادی از این شرکت ها در حال
سرویس دهی هستند. بنابراین هنگامی که به آن ها نیاز دارید، یافتن یک شرکت
ارائه پیام کوتاه ارزان و مقرون به صرفه، بسیار آسان است. تنها با پرداخت
۱۰۰ ریال در ازای هر پیام، از طریق یک شرکت بازاریابی پیامکی مانند آریان پیامک می توانید پیام مورد نظر خود را برای تمامی افرادی که در لیست مشتریان تان قرار دارند، ارسال کنید.
مبتنی بر اجازه
سرویس های مبتنی بر اجازه شاید در نگاه اول سخت و عذاب آور باشند، ولی در
حقیقت باعث صرفه جویی در زمان و پول شرکت می شوند زیرا پیام های کوتاه تنها
برای افرادی که واقعاً مشتاق به دریافت پیام از جانب شما و شنیدن صحبت های
شما هستند ارسال می شوند.
سرعت بالا
بازاریابی پیام کوتاه بسیار سریع است و ایجاد آن جهت ارسال انبوه برای
مشتریان بسیار آسان است. به معنای واقعی کلمه تنها چند دقیقه زمان کافی است
تا یک پیام را ایجاد کرد و برای تمام افرادی که در لسیت بازاریابی قرار
دارند، ارسال نمود.
راحت بودن
بعضی از انواع روش های بازاریابی پیچیده است و زمان و تلاش بسیاری برای
یادگیری نحوه انجام آن صرف باید کرد. اما در مورد بازاریابی پیامکی این
چنین نیست. این شیوه بازاریابی بسیار آسان است به گونه ای که هر کسی می
تواند نحوه انجام آن را فرا بگیرد و هر فردی که تمایل داشته باشد نتایج
حاصل از این شیوه بازاریابی را به دست آورد به راحتی می تواند آن را به کار
بگیرد. شرکتی که به منظور ارائه سرویس بازاریابی پیامکی انتخاب می کنید،
مطمئناً در نحوه به کارگیری و استفاده از بازاریابی تأثیر دارد. پس در
انتخاب آن دقت فراوانی داشته باشید، آریان پیامک پیامک یکی از شرکت هایی است که به راحتی می توانید اعتماد کامل به آن
داشته باشید و تمامی کارهای خود را به آن بسپارید. این شرکت یکی ساده ترین
روش های بازارایابی را به کار گرفته است و استفاده از سرویس ها و خدمات آن
در برابر بقیه شرکت ها بسیار ساده تر است.
پاسخگویی سریع به پیام ارسال شده
پیام کوتاه ابزاری برای ایجاد علاقه و اشتیاق برای به دست آوردن محصول می
باشد. بدین معنی که حساس به زمان، فوری و اضطراری است. هیچ زمان و انتظاری
برای دیدن نتایج حاصل از بازاریابی پیامکی نیاز نیست. علاوه بر این نرخ
خواندن و باز کردن پیام های کوتاه بسیار شگفت آور است و در حدود ۹۵ درصد
است. بنابراین پیام ها معمولاً حدود چند دقیقه پس از دریافت توسط افراد باز
خواهند شد. بازاریابی پیامکی راهی بسیار خاص برای دسترسی یافتن به
مشتریانی است که واقعاً تمایل به دریافت پیام از جانب شما دارند. به کمک
پیام صحیح و روش های بازاریابی پیام کوتاه، با سرمایه گذاری بسیار کم در
زمینه بازاریابی پیام کوتاه می توان راهی که کسب و کار شما طی می کند را به
سمت بهبود و پیشرفت چشم گیر تغییر داد. این ها تنها ۵ دلیل از هزاران
دلیلی بودند که بازاریابی پیامکی می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد.