فوائد بازاریابی پیامکی - بازدیدها : 1 206
به دلیل سادگی دسترسی به مخاطبان از طریق پیامک، یکی از به صرفه ترین روش های جذب مشتریان بیشتر، بازاریابی پیامکی است. شما از طریق ارسال پیامک قادرید به تعداد زیادی از افراد در کوتاهترین زمان دسترسی داشته باشید و تنها با یک پیامک چند کلمه ای، تبلیغات خود را انجام دهید. سامانه پیامک این امکان را به شما میدهد که به سرعت مشتریان خود را افزایش دهید. در ادامه اینفوگرافیکی را برای شما آماده کردیم که به روش ها و روند جذب مشتریان بیشتر از طریق بازاریابی پیامکی اشاره میکند. همراه ما باشید تا ببینید مشتریان چگونه جذب پیامک شما خواهند شد.
شما برای جذب مشتریان نیاز به یک برنامه ریزی تبلیغاتی دارید. اگر در این برنامه تبلیغاتی، از پیشنهادات و تخفیفات و کوپن های ویژه برای مخاطبان استفاده کنید، بدون شک این روند با سرعت بیشتری طی می شود.پس از اینکه مشتریان خود را شناسایی کردید و برای آنها پیامک تبلیغاتی ارسال کردید، اگر پیامک دارای جذابیت باشد و کاربران نیز به خدمات و اطلاعات شما نیاز داشته باشند؛ جز مشتریان شما خواهند شد.
شاید تا به حال از خود پرسیده باشید که مشتریان دقیقاً از چه نوع پیامک تبلیغاتی گله دارند؟! در این اینفوگرافیک، نظر سه دسته از افراد سنجیده شده است و هر دسته، عاملی را مایه ضعف پیامک تبلیغاتی می دانند.
بد نیست بدانیم طبق آمار و تحقیقاتی که وجود دارد، 45% پیامک بازاریابی مفید در بین پیامک ها وجود دارد. پیامک بازاریابی مفید در واقع پیامکی است که حاوی، اطلاعات مفید، جذابیت محتوایی و راههای ارتباطی باشد؛ و البته بازار هدف نیز باید متناسب با پیامک تبلیغاتی انتخاب شود. با رعایت کردن این اصول و قواعد نگارش متن اس ام اس تبلیغاتی، میتوانید روز به روز به تعداد مشتریان خود بیافزایید... به یاد داشته باشید که هرگز زمان را از دست ندهید و از همین امروز اقدام به خرید پنل اس ام اس کنید تا تجربه تبلیغاتی بسیار ساده و به صرفه را با پنل اس ام اس بدست آورید.
مطلب فوائد بازاریابی پیامکی را به اشترک بگذارید