x

   تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است  
 

پشتیبانی: 09199800118
ارتباط ایمیل : [email protected]

بخشی از موفقیت یک تجارت از تعامل با مشتریان حاصل می‌گردد. کسانی که با شما رابطۀ کاری دارند دوست دارند با شما احساس نزدیکی کنند. مشتریان پول خود را در جائی خرج می‌کنند که احساس کنند خودشان و نیازهایشان فهمیده می‌شوند. با بازاریابی پیامکی به راحتی می‌توان به این ارتباط دو – طرفه دست یافت و مشتریان را بیشتر درگیر تجارت خود کرد. به این ترتیب سود شما نیز به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

اما پیامک چگونه می‌تواند درگیری مشتری با تجارت شما را افزایش دهد؟ راه‌های مختلفی برای اینکار وجود دارد. اگر به دنبال گرفتن بیشترین بازدهی از بازاریابی پیامکی خود باشید، تمام روش‌های زیر ارزش وقت گذاشتن خواهند داشت.

 چگونه می‌توان با پیامک مشتری را درگیر کرد؟

یک مسابقه برگزار کنید

 

شرکت شما می‌تواند با ایجاد یک مسابقۀ پیامکی به مشتریان نزدیک‌تر شود، زیرا همه دوست دارند شانس خود را در بردن یک جایزۀ بزرگ امتحان کنند. شما می‌توانید برای بالا بردن شانس شرکت‌کنندگان و جذابیت بیشتر مسابقه رتبه‌های اول، دوم و سوم داشته باشید. همچنین، بهتر است یک جایزۀ خوب به برندگان بدهید تا افراد بیشتری به شرکت در مسابقه ترغیب شوند.

کپون تخفیف ارائه دهید

بریدن یک کوپون تخفیف از داخل روزنامه یا مجله دردسر بسیاری دارد و اغلب قبل از اینکه این کوپون‌ها را وصول کنیم، گم می‌شوند. بنابراین مشتریان نمی‌خواهند خود را با این کوپون‌ها اذیت کنند. با اینحال، کوپون‌ها و پیشنهادات پیامکی بروی تلفن آنها هستند و چیزی بیشتر از فشار یک دکمه برای وصول کوپون لازم نیست. این روش جواب می‌دهد زیرا مشتریان آن را دوست دارند. آنها به سراغتان خواهند آمد و به تجارت شما رونق می‌دهند.

یک نظرسنجی برگزار کنید

این یک راه قدرتمند دیگر برای تعامل با مشتری و درگیر کردن اوست. به این ترتیب، به آنها این احساس را می‌دهید که بخشی از یک گروه بوده و در تجارت شما جائی دارند. علاوه بر این، هنگامی که از طریق پیامک یک نظرسنجی برگزار کنید، مشتریان می‌توانند نظر واقعی خود را تنها ظرف چند ثانیه ارسال نمایند و شما می‌توانید با توجه به نتایج این نظرسنجی خدمات خود را بهبود بخشید.

نمونه محصول ارسال کنید

هیچ راه بهتری از ارائۀ یک نمونه محصول رایگان برای جذب یک جمعیت بزرگ نیست. این راهکار در زمانی که بخش بازاریابی پیامکی شما هنوز نوپا است و نیاز دارید لیست شماره جمع‌آوری کنید، یک راه بسیار موثر است. مشتریان اکثراً خواستار دریافت نمونۀ محصولات شما هستند و به این جهت، سریعاً اطلاعات خود و دوستان خود را در اختیار شما قرار می‌دهند.

به مشتری اطلاعات لحظه‌ای بدهید

چه بخواهید به مشتری خبر تائید یک سفارش ارسال را بدهید، یک حراج ویژۀ ۱۲ ساعته را به او اطلاع دهید یا هر چیز دیگری به آنها بگوئید، مشتریان خود را در لحظه درگیر پیشنهادهای شما می‌کنند. با استفاده از بازاریابی پیامکی می‌توانید آخرین اخبار شرکت خود را در اختیار مشتریان قرار داده و به این ترتیب آنها را به خود نزدیک‌تر کنید.

ارتباط دو – طرفه داشته باشید

بازاریابی پیامکی اجازۀ ارسال و دریافت سریع پیامک را به شما می‌دهد. بنابراین مشتریان می‌توانند به شما بگویند که چه چیزی در ذهن دارند، می‌توانند به سوالات شما پاسخ دهند و …

همانطور که می‌بینید، راه‌های بسیاری وجود دارد که بازاریابی پیامکی بتواند مشتریان را بیشتر درگیر کند. این راه‌ها هم برای نیازهای تجارت‌های کوچک و هم بزرگ هستد. خبر خوب این است که این فقط چند تا از راه‌هایی هستند که بازاریابی پیامکی می‌تواند برای شرکت شما مفید باشد. این به سود شماست که بیشتر در مورد ارسال پیامک انبوه و مزیت‌های بسیاری که نمی‌خواهید از دست دهید، بدانید.


تاریخ درج مطلب : 29 تیر 1394
RQ Code مطلب

مطلب چگونه می‌توان با پیامک مشتری را درگیر کرد؟ را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

سفارش
تحویل آنی سامانه
پنل تست
مشاهده قبل از خرید
امکانات بسته ها
پرداخت
خطوط اختصاصی
نمایندگی
7 روز گارانتی
کیفیت پشتیبانی مهم است ؟
در آریان پیامک پشتیبانی به صورت 24 ساعته و مداوم در طول شبانه روز توسط بخش پشتیبانی داخل سامانه انجام میپذیرد .
تمایل دارید ما پشتیبان شما باشیم ؟
همکاری با اپراتور پر سرعت
آریان پیامک جزء معدود سرویس دهندگانیست که از اپراتور پر سرعت ارسال پیامک را پشتیبانی می نماید . در آریان پیامک شما میتوانید از خطوط 1000 ، ارسال پیامک بین المللی ، ارسال با نام تجاری و حتی خط ثابت تهران استفاده نمایید .

ورود کاربران

کاربر گرامی ، لطفا جهت ورود به سامانه ،پس از ورود به صفحه لوگین از صفحه کلید مجازی موجود برای  امنیت بیشتر جهت وارد کردن  نام کاربری و کلمه عبور استفاده کنید. .
جهت تست سامانه می توانید با وارد کردن  اطلاعات زیر وارد سامانه شوید:

user : demo

password : demo 

  

درصورتی که کلید عبور خود را فراموش کرده اید از بخش بازیابی رمز عبور در اینجا اقدام نمایید .

بستن پنجره

نماداعتماد الکترونیکی
7 روز گارانتی باز پرداخت پول