x

   تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است  
 

پشتیبانی: 09199800118
ارتباط ایمیل : [email protected]

در حال حاضر درخواست خدماتی توسط اپراتور 3000 پذیرفته می شود.

 این مدت زمات به صورت محدود از سمت اوپراتور ارائه شده است

شرایط این خطوط به شرح زیر  است

 

  • تعهدنامه
  • سفته 10 میلیون تومانی
  • فرم درخواست برروی سربرگ به همراه مهر و امضا ( تنها برای افراد حقوقی ، سازمان ها و ارگان ها )
  • بانک شماره مشترکین

 

 

ارسال گواهی امضا برای تمامی خطوط الزامی می باشد.
(ارگانهای دولتی تنها معرفی نامه رسمی ارسال گردد.)

برای اپراتور 50004 باید سفته به میزان 20 میلیون باشد و حتما نام شرکت ارمغان راه طلایی در سفته قید شود.

برای اپراتور 50002 و 50005 باید یک چک 50 میلیون تومان در وجه شرکت "راهکار سرزمین هوشمند"

بدون درج بابت و تاریخ، ارسال گردد.

اطلاعیه مهم:

در حال حاضر تنها درخواست خدماتی توسط اپراتور 3000 پذیرفته می شود.

مراحل خدماتی کردن خطوط:

مرحله 1 :

1 - فرم خدماتی :

فرم را از اینجادانلود نمائید. (تمامی موارد به صورت کامل تکمیل گردد / بر روی سربرگ باشد / دارای مهر و امضاء باشد/ یک نمونه پیامک در پائین قسمت "موضوع و محتوای پیامک خدماتی" ذکر شود)

 

در شرکت های خصوصی نیاز است فرم خدماتی توسط مدیرعامل یا یکی از صاحبین امضاء که نامشان در روزنامه رسمی ذکر شده است تکمیل گردد. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است فرم خدماتی توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.)

موضوع و محتوای پیامک نیاز است کامل و واضح باشد (برای مثال اطلاع رسانی به همکاران در خصوص فیش حقوقی، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص کدپیگیری و ...)

نمونه پیامک ارسالی نیاز است  ذکر شود (برای مثال کاربر گرامی، خرید شما انجام شد. کد پیگیری ..... می باشد)

 

2 - متن تعهدنامه خدماتی :

متن زیر را بر وی سربرگ قرار داده و مهر و امضاء نمائید. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیاز است متن تعهدنامه توسط نماینده ای که معرفی نامه رسمی آن در پنل بارگذاری شده است تکمیل گردد.)

 

شرکت / سازمان ................. تعهد مي نمايد از خط ....................... تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتي) استفاده نماید و هيچگونه ارسال تبليغاتي از اين خط انجام نگيرد و در صورت ارسال پیامک تبليغاتي 10.000.000 تومان جريمه نسبت به تخلف انجام شده پرداخت نماید.

 

3 - بانک شماره مشترکین :

شماره های مشترکین خود را به صورت فایلنت پد (فقط شماره های همراه اول را در یک ستون و بدون مشخصات شخص)در ماژول خدماتی بارگذاری نمائید. (لازم به ذکر است بعد از خدماتی شدن خط نیاز است این فایل با اعلام ارتباطات سیار به صورت هفتگی یا ماهیانه آپدیت شود)

 

 

4 - سفته / چک :

برای خدماتی کردن خطوط هر یک از اپراتورهایی که اعلام شده است سفته یا چک نیاز است ارسال نمائید، مانند تصویر نمونه سفته ارسال شود. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیازی به ارسال سفته یا چک نمیباشد و تنها نیاز است معرفی نامه رسمی از سازمان مربوطه ارسال گردد.)

 

5 - گواهی امضاء :

به دفتر اسناد رسمی مراجعه و درخواست گواهی امضاء نمائید، اصل برگه ای که در آن صحت امضاء شما تائید شده است را به همراه سایر مدارک خدماتی کردن خط ارسال نمائید. (برای سازمانها و ارگانهای دولتی نیازی به ارسال گواهی امضاء نمیباشد و تنها نیاز است معرفی نامه رسمی از سازمان مربوطه ارسال گردد. -  همچنین اشخاصی که قبلا گواهی امضاء ارسال کرده اند نیازی به ارسال مجدد ندارند)

 

مرحله 2 :

پس از تکمیل مدارک مرحله 1 ، نیاز است تصویر مدارک را از طریق ماژول خدماتی (تنظیمات / خط خدماتی) بارگذاری نمائید تا توسط همکاران واحد اداری تائید گردد.

 

مرحله 3 :

پس از تائید کردن مدارک در ماژول خدماتی و تغییر وضعیت آن به "منتظر ارسال اصل مدارک" لطفا اصل مدارک را به شرکت ارسال نمائید تا خط در پروسه خدماتی شدن قرار بگیرد.

 

مرحله 4 :

پس از اینکه خط خدماتی شد، وضعیت آن به "خدماتی گردید" تغییر خواهد کرد و پیامک خدماتی شدن خط برای شما ارسال خواهد شد.

 

 

شماره ای از لیست سفید (حالت خدماتی) خارج خواهد شد اگــــــر:

  • پیامکی مغایر با نمونه پیامکهای اعلام شده ارسال گردد.
  • کاربر به شماره هایی غیر از فهرست اعلام شده پیامک ارسال کند.
  • مشترک از دریافت هرگونه پیام شکایت نماید و چنانچه تمهیداتی در خصوص انصراف مشترک از دریافت پیامک دیده نشده باشد.            
  • کاربر به تعهدات خود در زمینه شماره های خدماتی عمل ننماید.


توجــــــه:

با توجه به اینکه روال جدید درخواست شماره خدماتی تاکنون انجام نشده است، لذا این مجموعه در قبال نحوه بررسی درخواست ها و یا زمان اعلام نتیجه بررسی اطلاعاتی ندارد.  
با اینحال، در مورد شماره هایی که درخواست آنها مورد موافقت همراه اول قرار گرفته باشد، به محض اعلام به این مجموعه، به شما اطلاع داده خواهد شد، بنابراین خواهشمند است از پیگیری وضعیت پروسه خدماتی جدا خودداری نمایید.

برای ارسال درخواست از بخش  خط خدماتی  اقدام به ارسال درخواست نمایید،از ارسال درخواست در داخل تیکت جدا خودداری نمایید.همچنین قبل از ارسال درخواست و تایید مدارک از ارسال اصل مدارک جدا خودداری نمایید.

لازم به ذکر است تصویر مدارک باید بصورت رنگی ارسال گردد در غیر اینصورت مدارک تایید نخواهد شد.

تنها خطوط حقوقی خدماتی خواهند شد .

برای خطوط 021 قبض تلفن باید حقوقی باشد.

 

ضمیمه:

دانلود فرم درخواست خط خدماتی (برای همه خطوط)

نمونه سفته تکمیل شده

نمونه فرم تکمیل شده

تاریخ درج مطلب : 18 اردیبهشت 1396
RQ Code مطلب

مطلب ثبت نام خطوط خدماتی 3000 را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

سفارش
تحویل آنی سامانه
پنل تست
مشاهده قبل از خرید
امکانات بسته ها
پرداخت
خطوط اختصاصی
نمایندگی
7 روز گارانتی
کیفیت پشتیبانی مهم است ؟
در آریان پیامک پشتیبانی به صورت 24 ساعته و مداوم در طول شبانه روز توسط بخش پشتیبانی داخل سامانه انجام میپذیرد .
تمایل دارید ما پشتیبان شما باشیم ؟
همکاری با اپراتور پر سرعت
آریان پیامک جزء معدود سرویس دهندگانیست که از اپراتور پر سرعت ارسال پیامک را پشتیبانی می نماید . در آریان پیامک شما میتوانید از خطوط 1000 ، ارسال پیامک بین المللی ، ارسال با نام تجاری و حتی خط ثابت تهران استفاده نمایید .

ورود کاربران

کاربر گرامی ، لطفا جهت ورود به سامانه ،پس از ورود به صفحه لوگین از صفحه کلید مجازی موجود برای  امنیت بیشتر جهت وارد کردن  نام کاربری و کلمه عبور استفاده کنید. .
جهت تست سامانه می توانید با وارد کردن  اطلاعات زیر وارد سامانه شوید:

user : demo

password : demo 

  

درصورتی که کلید عبور خود را فراموش کرده اید از بخش بازیابی رمز عبور در اینجا اقدام نمایید .

بستن پنجره

نماداعتماد الکترونیکی
7 روز گارانتی باز پرداخت پول