برتری تبلیغات پیامکی به سایر تبلیغات - بازدیدها : 986
در حال حاضر بسیاری از سازمانها ازطریق آگهی ها، فکس،رسانه های جمعی ، بروشور،تراکت ، وب سایت و … بدنبال نوعی از اطلاع رسانی هستند که علاوه بر ارزانی و سرعت عمل بالا،از دیده شدن پیام خود نیز مطمئن باشند در ضمن زمان دیده شدن پیام شما و نوع اشخاص دریافت کننده نیز قابل کنترل باشد.
اما این بازخورد، هزینه بالاونیروی انسانی با برنامه ای هدفمند را نیاز دارد پیشنهاد ما این است که با دراختیارداشتن پنل پیامک انبوه با کمترین هزینه تبلیغات، نسبت به روش های رایج درکشوراقدام به تبلیغات پربازخورد کنید. زیرا:
ازاین طریق تبلیغات مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد واطمینان دارید که پیام شما حتما به دست مشتری می رسد.
تبلیغات ازاین طریق نیاز به طراحی پیچیده ومدیریت جامع ندارد.
درآن واحد میتوان به افراد زیادی در فاصله زمانی کوتاهی پیام فرستاد.
با استفاده از سیستم مدیریتی که در اختیارتان قرار می گیرد،می توانید از آمار تبلیغاتی منتشره بدقت مطلع گردید.
نسبت هزینه تبلیغات را با توجه به اینکه
واقعا تبلیغ به دست چه افرادی رسیده است می پردازید.به طور مثال: متوانید
ارسال پیامک های منطقه ای خود را به خانم های بین 30 تا 50 سال بفرستید و یا به اصناف مورد نظر خود پیشنهاد اجناس و فروش محصولات خود را بدهید.
مطلب برتری تبلیغات پیامکی به سایر تبلیغات را به اشترک بگذارید