هم اکنون بسیاری از سازمانها ازطریق آگهی ها، فکس،رسانه های جمعی ، بروشور،تراکت ، وب سایت و … بدنبال نوعی از تبلیغ یا اطلاع رسانی هستند که علاوه بر ارزانی و سرعت عمل بالا،از دیده شدن پیام خود نیز مطمئن باشند در ضمن زمان دیده شدن پیام شما و نوع اشخاص دریافت کننده نیز قابل کنترل باشد.
امااین بازخورد، هزینه بالاونیروانسانی با تدبیرمطلبد.اما پیشنهاد ما این است که با دراختیارداشتن پنل پیامک انبوه با کمترین هزینه تبلیغات، نسبت به روش های رایج درکشوراقدام به تبلیغات پربازخورد کنید. زیرا:
ازاین طریق تبلیغات مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد واطمینان دارید که پیام شما حتما به دست مشتری می رسد.
تبلیغات ازاین طریق نیاز به طراحی پیچیده ومدیریت جامع ندارد.
درآن واحد میتوان به افراد زیادی در فاصله زمانی کوتاهی پیام فرستاد.
با استفاده از سیستم مدیریتی که در اختیارتان قرار می گیرد،می توانید از آمار تبلیغاتی منتشره بدقت مطلع گردید.
نسبت هزینه تبلیغات را با توجه به اینکه واقعا تبلیغ به دست چه افرادی رسیده است می پردازید.به طور مثال: متوانید ارسال پیامک های منطقه ای خود را به خانم های بین 30 تا 50 سال بفرستید
علاوه بر آن هزینه تبلیغات تراکت گرانتر و همچنین بازده نسبتا مناسبی ندارد با کمی محاسبه می توانید به راحتی فهمید که به ازای هر یک برگ تراکت مبلغ 25 تومان و به ازای چسباندن یا همان پخش تراکت هر عدد 30 تومان هزینه از شما گرفته می شود و بازده و نتیجه آن بستگی به پخش کننده تبلیغات شما دارد که آیا تبلیغ را بچسباند یا پخش کند ! ولی در این روش شما میتوانی خودتان به مدیریت تبلیغات و مشاهده گزارش پیامک های ارسالی را انجام دهید .
تفاوت قیمت هر پیامک با یک تراکت: هزینه هر 35 پیامک = یک تراکت
باز انتخاب با شماست !