کاربردهای بازاریابی پیامکی برای وبلاگ نویسان - بازدیدها : 1 019
بله، اگر شما یک وبلاگ نویس هستید سامانه ارسال پیام کوتاه می تواند به شما کمک کند و با کمک این سرویس خدماتی شگفت انگیز می توانید به راحتی بازدید از سایت خود را افزایش دهید. در نتیجه در مدت کوتاهی می توانید از وبلاگ خود درآمد کسب نمایید. در طی چندین سال گذشته، بازاریابی پیامکی محبوبیت بسیاری را کسب نموده است و اگر شما وبلاگ نویسی هستید که می خواهید سایت یا وبلاگ خود را معروف کنید، بهتر است بدانید که بازاریابی پیامکی چگونه می تواند شما را در این امر یاری کند.
وبلاگ نویسها میتوانند از خدمات لذت ببرند
علی رغم اینکه مردم معمولا به سامانه ارسال پیامک به عنوان ابزاری نگاه میکنند که تنها رستورانها، سوپر مارکتها، آژانسهای هواپیمایی و … از آن استفاده میکنند. اما نکتهای که نمیدانند این است که سامانه ارسال پیام کوتاه این امکان را به وبلاگ نویسها میدهد تا سایت خود را به بهترین نحو ممکن موفق سازند. یک وبلاگ نویس میتواند از راههای بسیاری از سامانه ارسال پیامک استفاده کند. مطمئن باشید که استفاده از این سامانه تبلیغاتی ایدهٔ بسیار خوبی میباشد.
وبلاگ نویسها میتوانند از بازاریابی پیامکی برای مطلع کردن مشتریان از اخبار جدید سایت، مطالب جدید، مسابقات و …. استفاده نمایند. شما به راحتی میتوانید باکس کوچکی را در وبسایت خود قرار دهید تا بازدیدکنندگان سایت بتوانند به راحتی عضو خبرنامهٔ پیامکی شما شوند. همچنین میتوانید برای جذب کردن اعضای جدید به خبرنامهٔ پیامکی خود، بنرهای تبلیغاتی طراحی کنید یا از طریق ایمیل به اعضای سایت خود خبر رسانی کنید. هنگامی که مطالب سایت شما بسیار کاربردی و مفید باشد، مطمئن باشید افرادی که پیامک شما را دریافت کنند به وبسایت شما نگاه میکنند و وبسایت شما را به دوستانشان نیز پیشنهاد میکنند.
کمپین پیامک خود را راه اندازی کنید
برای راه اندازی کمپین پیامکی خود ابتدا لازم است که یک کشرکت ارائه دهنده خدمات سامانه ارسال پیام کوتاه را برای وبسایت خود انتخاب نمایید. نیازی نیست که نگران باشید. تعداد شرکتهای ارائه دهند سامانه ارسال پیامک بسیار زیاد است. بنابراین بهتر است به دنبال شرکت با تجربهای باشید که سابقهٔ درخشانی در این زمینه دارد و همچنین تعرفههای بالایی را برای ارائه خدمات خود نداشته باشد.
نکتهٔ مهمتر جمع آوری فهرست اعضای خبرنامهٔ پیامکی میباشد. طبق قانون، شما باید پیامکهای خود را به افرادی ارسال نمایید که مشتاق دریافت پیامک از جانب شما هستند و به عضویت خبرنامهٔ پیامکی شما درآمدهاند. بهتر است در ابتدا از اینکه با برنامه ریزی به آنها پیامک میدهید مطمئن شوید. هر پیامک باید برای هر فرد شخصی سازی شود و شامل محتوای ارزشمندی برای کاربران باشد. مطمئنا نمیخواهید به عنوان شرکتی مزاحم که پیامکهای اسپم گونه به مخاطبان ارسال میکند، مشهور شوید.
بازاریابی پیامکی جدیدترین و بهترین روش برای بدست گرفتن نبض بازار است، حتی برای وبلاگ نویسها. مطمئنا با گذشت زمان و استفادهٔ درست از سامانه ارسال پیامک میتوانید تاثیرات مزایای بازاریابی پیامکی را بر روی کسب و کار خود مشاهده نمایید.
مطلب کاربردهای بازاریابی پیامکی برای وبلاگ نویسان را به اشترک بگذارید