شاید تصور کنید که بازاریابی پیامکی تنها برای کمپانیها و شرکتهای بزرگ کارایی دارد. اما این تصور کاملا اشتباه است. پیامک میتواند ابزار بسیار مفیدی برای کسب درآمد بیشتر مراکز تفریحی باشد. امروزه حتی شهر بازیها از سامانه ارسال پیام کوتاه برای جذب مشتریان بیشتر و کسب درآمد از پتانسیل بالقوه بازار استفاده میکنند. کارشناسان بازاریابی اعتقاد دارند که طی چند سال آینده هجوم چنین پیامکهای تبلیغاتی به مراتب بیشتر از گذشته خواهد شد. بگذارید برایتان شرح دهیم که شهر بازیها و مراکز تفریحی چگونه میتوانند از مزایای بازاریابی پیامکی بهرهمند گردند.
جمع آوری دیتابیس مشتریان
اسامی تمام کسانی که از شهربازی شما بازدید میکنند، میتوانند به مرور زمان به دیتابیس شما اضافه شوند. این افراد کسانی هستند که شما باید از آنها حمایت کنید و خدمات خود را به بهترین شیوه به آنها ارائه دهید. شما میتوانید با ارسال پیامکهایی به صورت هفتگی یا ماهانه به آنها یاد آوری نمایید که از مرکز تفریحی یا شهربازی شما بازدید کنند. با ارسال چنین پیامکهایی در طولانی مدت شما میتوانید تعداد بازدید کنندههای خود را افزایش دهید.
مراجعه
سیستم مراجعه شاید قدیمیترین شیوهٔ تبلیغ در بازاریابی پیامکی باشد. شما میتوانید از طریق سامانه ارسال پیامک خود و با مدرن سازی این شیوه تبلیغاتی، مخاطبانتان را ترغیب به بازدید از شهربازی خود کنید. سیستم «مراجعه» به این صورت عمل میکند که شما به مشتریان خود پیامک ارسال میکنید و از آنها میخواهید که همراه با خود چند نفر از دوستانشان را نیز به شهربازی شما بیاورند و شما به ازای هر فردی که همراه با مشتری میآید تخفیف ویژهای برای او قائل خواهید شد.
پکیج تفریحی کودکان
به حتم میتوان گفت که بیشتر بازدیدکنندگان شهربازی شما، کودکان هستند. بنابراین شما باید استراتژی را در نظر داشته باشید که این بخش از بازار را هدف بگیرد. سعی کنید مشتری مدار باشید و تخفیفهای روزانه یا هفتگی به مشتریان خود پیشنهاد کنید. تلاش کنید که شهربازی شما مکانی مناسب و آرام برای گذراندن آخر هفته یا تعطیلات باشد تا مشتریانتان علاقهمند به گذراندن وقت خود در شهر بازی شما شوند. مطمئن شوید که محیط شهربازی شما مناسب کودکان است. همچنین سعی کنید که پیامکهای خود را برای افرادی که صاحب فرزند هستند ارسال کنید، به خصوص افرادی که وضع مالی مناسبی دارند.
مسابقه پیامکی
بازاریابی پیامکی امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار میدهد، تقریبا میتوان گفت که این امکانات بیشمارند. پیامک موثرترین و هدفمندترین شیوه ارتباط با مشتریان میباشد. صاحبان شهربازیها میتوانند با استفاده از بازاریابی پیامکی مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنند. تنها کافیست که مسابقهٔ پیامکی با چنین طرحی را اجرا کنند. به این ترتیب صاحبان شهربازیها میتوانند مخاطبان را ترغیب کنند که به این پیامکها پاسخ دهند و برندهٔ مسابقه پیامکی میتواند یک روز کامل در شهربازی به صورت رایگان تفریح کند.
نتیجه گیری
شهربازیها میتوانند با استفاده از بازاریابی پیامکی به راحتی درآمد خود را دو برابر کنند. علی رغم رشد روز افزون رسانههای جمعی، بازاریابی پیامکی همچنان موفقترین سیستم بازاریابی موجود میباشد. چه شرکتهای بزرگ و چه شرکتهای کوچک، همگی از سامانه ارسال پیام کوتاه استفاده میکنند زیرا نه تنها ارزان میباشد بلکه در طولانی مدت میتوانید سرمایه عظیمی را به سمت خود جلب نمایید. بنابراین اگر شما فکر میکنید که برای بازاریابی شهربازی خود از چه ابزاری استفاده کنید، بهتر است که پیامک را در نظر داشته باشید.
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی آریان پیامک به شماره تلفن ۰۹۱۹۹۸۰۰۱۱۸ تماس بگیرید.