با بازاریابی پیامکی، راه حلی آسان و راحت برای برقراری ارتباط با مشتریان خود ارائه کنید . با استفاده از سامانه ی ارسال پیام کوتاه می توانید فرایند فروش کتاب ها و دیگر خدمات قابل ارائه ی خود به مشتریان را تسریع بخشید . با استفاده از بازاریابی پیامکی به راحتی می توانید بیش از گذشته مردم را با کتاب فروشی و انتشارات خود درگیر کنید .
امروزه مردم راحت ترین و آسان ترین راه را برای انجام هر کاری انتخاب می کنند به همین دلیل آن ها می خواهند که خریدشان در سریعترین و راحت ترین شکل ممکن صورت گیرد . پس اگر می خواهید که آن ها از محصولات شما استقبال کنند باید راحت ترین و سریع ترین روش ها را به آنها پیشنهاد دهید . بهترین حالت ممکن این است که به آن ها اجازه دهید تا در هر زمان و در هر مکانی با شما تماس برقرار کنند . اما ارسال سفارش از طریق ایمیل نیز امروزه به فرایندی وقت گیر تبدیل شده است . همچنین افراد برای ارسال ایمیل باید از یک کامپیوتر استفاده کنند . استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه مناسب ترین روش برای برقراری ارتباط با مشتریان می باشد، حتی در هنگامی که آن ها به رایانه و یا اینترنت دسترسی ندارند .
در طی چند سال گذشته تلفن های همراه به بخش جدا نشدنی از زندگی ما تبدیل شده اند و ما بدون آن ها از خانه بیرون نمی رویم . شما با استفاده از این واقعیت و از طریق بازاریابی پیامکی می توانید به بهترین شیوه ی موجود یه طور مداوم با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و به آن ها خدمات پیامکی خوبی را ارائه دهید . برقراری ارتباط از طریق پیام کوتاه می تواند با توجه به نیاز های شما یک طرفه و یا دو طرفه باشد . بنابراین شما می توانید برای مشتریان خود پیامک های گوناگون ارسال نمایید و آن ها می توانند با استفاده از تلفن همراه خود کتب سفارش داده و یا حساب خود را پرداخت نمایند .
یک کتابفروشی موفق چه نوع پیامک هایی را ارسال می کند ؟
معرفی کتاب های جدید :
شما می توانید از طریق پیامک کتاب های جدیدی که در بازار ارائه شده اند را به مشتریان خود معرفی کنید و حتی بخش کوچکی از کتاب معرفی شده خود را همراه با عنوان کتاب و نام نویسنده برای آن ها ارسال کنید . بدین ترتیب مشتریان شما همواره از اخبار جدیدترین کتب های انتشار یافته مطلع هستند .
کوپن تخفیف :
همیشه ارائه ی تخفیف یکی از بهترین روش های جلب مشتری بوده است . ناشران و کتاب فروشان محترم می توانند هر از چند گاهی با ارائه ی کوپن های تخفیف پیامکی سیل عظیم مشتری ها را به درون کتاب فروشی های خود بکشند . مطمئنا این کار تعداد مشتری های ثابت شما را افزایش خواهد داد .
پیام های تبریک :
یکی دیگر از روش های جلب مشتری برقراری ارتباطی دوستانه با مشتریان می باشد . شما می توانید با ارسال پیامک های حاوی تبریک اعیاد، تبریک فرا رسیدن روز های مهم سال و حتی پیام های تبریک تولد به مشتریان خود نشان دهید که به آن ها احترام می گذارید و از پشتیبانی و حمایت آن ها سپاس گذارید . بالطبع مشتریان خود با دیدن این پیامک ها از شما تشکر خواهند کرد و همواره حامی کسب و کار شما خواهند بود .
رویداد ها :
آیا رویداد مهمی در کتاب فروشی شما رخ خواهد داد ؟ آیا قرار است که از کتاب جدید نویسنده ی مشهوری با حضور وی رونمایی شود ؟ آیا قرار است که در طول تاریخ معینی کتاب های زبان خارجی خود را برای عموم مردم به معرض نمایش قرار دهید ؟ آیا به دلیل اتفاق خاصی کتاب فروشی شما در روز خاصی تعطیل می باشد ؟ با استفاده از سامانه ارسال پیامک می توانید به مشتریان خود اطلاع رسانی کنید .
اطلاع رسانی به کارمندان :
اگر جلسه ی مهمی در رابطه با انتشارات خود پیش رو دارید و می خواهید که تمامی کارمندان و کارکنان شما در این جلسه مهم حضور داشته باشند، تنها کافیست با ارسال یک پیامک آن ها را از وجود این جلسه آگاه سازید .
زمانبندی ارسال پیامک ها :
یکی از مزایای مهم سامانه ی ارسال پیام کوتاه، امکان از پیش آماده سازی پیامک ها و زمانبندی ارسال آن ها می باشد . به این ترتیب، در طول روز دیگر وقت شما گرفته نخواهد شد و به راحتی می توانید به کارهای خود رسیدگی کنید .
سفارش محصولات :
با استفاده از سامانه ی پیامکی آریان پیامک می توانید سیستمی را ایجاد نمایید که مشتریان به راحتی بتوانند با ارسال نام کتاب و نام نویسنده به یک شماره ی مخصوص از وجود این کتاب در کتابفروشی شما مطلع شوند . در صورت وجود این کتاب ها در کتاب فروشی شما پیامکی حاوی نام کتاب و قیمت آن به صورت خودکار برای مشتریان ارسال خواهد شد . به این ترتیب مشتریان می توانند به راحتی با استفاده از تلفن همراه خود کتابی را که می خواهند سفارش دهند .
نظر سنجی :
شما می توانید به راحتی با استفاده از سامانه ی ارسال پیامکی آریان پیامک در بین مشتریان خود نظر سنجی برگذار کنید . به این صورت که می توانید در رابطه با کتاب های پرفروش خود، نحوه ی چاپ، نحوه ی ترجمه، نحوه ی برخورد کارکنان نظرات مشتریان خود را بدانید . همچنین با استفاده از این سرویس مشتریان شما می توانند پیشنهادات و انتقادات خود را برای شما ارسال کنند. با دانستن نقاط ضعف خود می توانید به راحتی برای بهبود وضعیت کیفی انتشارات و یا کتابفروشی خود اقدام نمایید .
مقاله: افزایش کتاب خوانی
بازاریابی پیامکی روش های متنوع و گوناگون بسیاری را برای برقرای ارتباط با مشتریان به شما ارائه خواهد کرد . انعطاف پذیری این سیستم تبلیغات مزایای بسیاری را در اختیار شما و مشتریان شما قرار خواهد داد . مطمئن باشید که مشتریان شما بابت ارائه ی خدمات پیامکی سپاسگذار شما خواهند بود . ارائه ی خدمات پیامکی هزینه ی بسیار پائیینی دارد و از هدر رفتن وقت با ارزش شما و مشتریانتان جلوگیری خواهد کرد . اگر مشتریان در زمان مناسب پیامک های شما را دریافت نمایند می توانند بر اساس وقت خود برنامه ریزی انجام دهند، این امر باعث جلب اعتماد آن ها شده و شما در طولانی مدت دارای مشتریان ثابت بسیاری خواهید بود .
در این مطلب سعی کردیم که مزایای استفاده از سامانه ی ارسال پیامک را به طور خلاصه برای ناشران و کتابفروشان محترم بیان کنیم . امیدواریم که خواندن این مطلب برای شما مفید بوده باشد . در آینده سعی می کنیم تا مطلب کاملی را در این رابطه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . پس مرتب اخبار سایت ما را دنبال کنید .