برچسب ها
مزایای پیامک در رستوران ها و کافی شاپ ها - بازدیدها : 726
بدلیل تعداد بالای مشترکین تلفن همراه و وابستگی بالای کاربران به موبایل ,
بازاریابی پیامکی بهترین راه برای جذب مشتریان بالقوه در رستوران ها و
کافی شاپ هاستهمچنین ارسال پیامک مناسب ترین راه برای اطلاع رسانی و جذب
اقشار جوان محسوب می شود.ارسال پیامک یکی از روش های نوین و منحصر به فرد
در افزایش مشتری است.در این مقاله به بررسی کارکردهای پنل پیامک در رستوران
ها و کافی شاپ ها می پردازیم.
برخلاف سایر روش های تبلیغاتی,تقریبا تمام پبامک هایی که به افراد ارسال می شود در کمتر از سه دقیقه خوانده می شود.از این رو ارسال پیشنهاد تخفیف ویژه از طریق پیامک راهی کاربردی و جذاب در افزایش مشتری در زمان های خاص است.به طور مثال شما می توانید در ساعاتی از شبانه روز که جز ساعات پر ترافیک کسب و کار شما محسوب نمیشود تعدادی پیامک محدود به زمان برای افراد نزدیک به محل رستوران و یا کافی شاپ خود بفرستید.به عنوان نمونه در ساعاتی از شب که مشتریان شما به طور معمول کمتر است به افراد پیامکی شامل پیشنهاد تخفیف ده درصدی در صورت خرید بین ساعت ۱۰ الی ۱۱ شب را بفرستید.این نوع پیشنهاد به دلیل محدودیت زمان به سرعت مورد استقبال قرار می گیرد و شما قادر خواهید بود تا با صرف هزینه ای اندک به شکل هوشمندانه و موثری کسب درآمد کنید.
امروزه با فراگیر شدن فناوری مردم تمایل دارند تا سرعت کارهای خود را افزایش دهند و در عین حال از ابزارهای ساده و مطمئن استفاده کنند. پنل پیامک این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا قادر باشند تا از راه دور در هر لحظه و هر مکان جای خود را پیشاپیش در رستوران و یا کافی شاپ شما رزرو کنند. این قابلیت علاوه بر صرف جویی در وقت و هزینه شما و مشتریان موجب افزایش سهولت و رضایت مشتریان شده و به تدریج افزایش تعداد مشتریان شما را به همراه خواهد داشت.
می توانید به افرادی که به طور متوالی و بیش از چند بار مشتری شما بوده اند کد تخیف ویژه ارائه دهید و این قابلیت را در بازاریابی پیامکی تبلیغ کنید. برای مثال می توانید در پیامک های انبوه اعلام کنید که در صورت صرف بیش از ده مرتبه غذا می توان از یک وعده غذای رایگان و یا تخفیف پنجاه درصدی در یک وعده بهره مند شد. این تبلیغ باعث خواهد شد تا افراد به خرید بیشتر از محصولات شما ترغیب شده و در بلند مدت مشتری دائم شما باشند.
می توانید با ارسال کوپن های تخفیف به صورت محدود و یا با ارائه پیشنهاد ویژه هفتگی افراد را به خرید مصولات خود تشویق کنید. به طور نمونه در انتهای هر ماه با ارسال پیامک تخفیف ماهانه به افرادی که در تاریخ خاصی به رستوران و یا کافی شاپ می آیند تخفیف دهید. پنل پیامک با ارائه خدمات گسترده و متنوع در رستوران ها و کافی شاپ ها راهی موثر در جذب مشتری و افزایش درآمد است. برای بهره گیری از راهکارهای موثر و منحصر به فرد و مطمئن,ما به شما پنل پیامک آریان را به شما توصیه می کنیم. پنل پیامک آریان با تجربه موفق خدمات رسانی به افراد در شغل ها و صنف های مختلف به شما کمک می کند تا با در نظر گرفتن ویژگی ها و موقعیت های رستوران و یا کافی شاپ به کسب و کار خود رونق دهید و نام رستوران و یا کافی شاپ خود را در ذهن مشتریان ثبت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
مطلب مزایای پیامک در رستوران ها و کافی شاپ ها را به اشترک بگذارید