x

   تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است  
 

پشتیبانی : Telegram
ارتباط ایمیل : info@ariyansms.ir

آیا پیامک های شما به مشتریانتان ارسال نمی شود؟! حل این مشکل با خدماتی کردن خطوط امکان پذیر است. شرایـط کـــامل خــطـوط خــدمـــــاتی به شرح زیر می باشد ( کلیک کنید )

خطوط خدماتي شامل خطوطي هستند که از این خطوط می توانید به مشترکين خود که با ایشان همکاری می نمایید پیامک ارسال نموده و در نظر داشته باشید از این خطوط نمی توانید در قسمت بانک منطقه ای و کد پستي و شماره های غیر که مشترک شما محسوب نمی شوند استفاده نمایید. در صورتي که حتي به يک شماره غير از بانک شماره مشترکین خودتان ارسال انجام دهيد تبليغاتي محسوب شده و شامل جريمه مي گردد. هرگونه اطلاع رسانی به لیست مشترکین خود ارسال خدماتی محسوب می شود.

مدت زمان خدماتی شدن خطوط حداقل 20 روز کاری می باشد لذا بعد از گذشت 20 روز کاری در صورت خدماتی نشدن خط،پیگیری فرمایید.

روش خدماتي شدن خطوط به صورت زير مي باشد

1000 : مربوط به حقوقی :کپی روزنامه رسمی،فرم مربوطه در سربرگ با مهر و امضا ،تعهدنامه که در آن ذکر شده باشد "فرم به پیوست ارسال می گردد" (به همراه گواهی امضا); حقیقی: امکان خدماتی کردن این خطوط در این اپراتور مقدور نمی باشد.

2000: مربوط به حقوقی: کپی روزنامه رسمی، فرم مربوطه با مهر و امضا ، تعهدنامه در سربرگ (به همراه گواهی امضا); حقیقی: امکان خدماتی کردن این خطوط در این اپراتور مقدور نمی باشد.

3000: حقیقی : فرم مربوطه ،تعهدنامه به همراه گواهی امضا حقوقی: نامه در سربرگ با مهر و امضا خطاب به مگفا به همراه تعهدنامه،کپی روزنامه رسمی، و گواهی امضا ارگان دولتی: نامه در سربرگ با مهر و امضا خطاب به مگفا به همراه تعهدنامه بدون گواهی امضا

 

50001: فرم مربوطه ، تعهدنامه ، (به همراه گواهی امضا) 50002 50004، 50005: فرم مربوطه بصورت تایپی و تعهدنامه ، (به همراه گواهی امضا)

 

021 : فرم مربوطه ، تعهدنامه ، (به همراه گواهی امضا) و 10.000.000 تومان سفته

حقوقی :فرم مربوطه در سربرگ با مهر و امضا،کپی روزنامه رسمی، ،تعهدنامه (به همراه گواهی امضا)

پس از دريافت اصل مدارک خط در پروسه خدماتي شدن قرار مي گيرد

حقوقی کردن خط خدماتی
در صورتی که حقوقی هستید و مایل به خدماتی کردن خط 1000 می باشید نیاز است خط خود را از طریق واحد خط حقوقی نمایید و ارائه مدارک زیر ضروری می باشد

نام شرکت / شناسه ملی/کد اقتصادی/ آدرس و کدپستی/ تلفن شرکت/ نام مدیرعامل / کدملی مدیرعامل/ شماره همراه مدیرعامل (همراه اول)/ آپلود آگهی تاسیس و یا روزنامه رسمی

و تعهدنامه ارسال شده در سربرگ به همراه مهر و امضا صاحبان امضا که در آن قید شده باشد فرم درخواست خدماتی به پیوست ارسال می گردد، پر نمایند.

پس از تکمیل مدارک از طریق تیکت پیگیری فرمایید

تعهدنامه حقیقی و حقوقی
شرکت/ کاربر ............. تعهدمي نمايد از خط ......... تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتي )استفاده نموده و هيچگونه ارسال تبليغاتي از اين خط انجام نگيرد و مسئولیت کلیه پیامها با ..... بوده و در غير اينصورت جريمه مورد نظر توسط ............. پرداخت مي گردد.

تعهدنامه ارگان های دولتی
با توجه به اينکه ارسالهاي انجام شده توسط شرکت...................................تبليغاتي نمي باشد درخواست خدماتي شدن خط ......... دارد و تعهد مي نمايد تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتي )استفاده نموده و هيچگونه ارسال تبليغاتي از اين خط انجام نگيرد و مسئولیت کلیه پیامها برعهده ........بود و در غير اينصورت جريمه مورد نظر توسط ............. پرداخت مي گردد.

نحوه ارسال مدارک

ابتدا مدارک را از طریق پشتیبانی (تیکت) ارسال نموده و پس از تایید واحد اداری ،اصل مدارک را از طریق پست به آدرس شرکت ارسال نمایید .پس از دریافت اصل مدارک خط در پروسه خدماتی قرار می گیرد.

 

تاریخ درج مطلب : 25 August 2015
RQ Code مطلب

مطلب آیا پیامک های شما به مشتریانتان ارسال نمی شود؟! را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

سفارش
تحویل آنی سامانه
پنل تست
مشاهده قبل از خرید
امکانات بسته ها
پرداخت
خطوط اختصاصی
نمایندگی
7 روز گارانتی
کیفیت پشتیبانی مهم است ؟
در آریان پیامک پشتیبانی به صورت 24 ساعته و مداوم در طول شبانه روز توسط بخش پشتیبانی داخل سامانه انجام میپذیرد .
تمایل دارید ما پشتیبان شما باشیم ؟
همکاری با اپراتور پر سرعت
آریان پیامک جزء معدود سرویس دهندگانیست که از اپراتور پر سرعت ارسال پیامک را پشتیبانی می نماید . در آریان پیامک شما میتوانید از خطوط 1000 ، ارسال پیامک بین المللی ، ارسال با نام تجاری و حتی خط ثابت تهران استفاده نمایید .

ورود کاربران

کاربر گرامی ، لطفا جهت ورود به سامانه ،پس از ورود به صفحه لوگین از صفحه کلید مجازی موجود برای  امنیت بیشتر جهت وارد کردن  نام کاربری و کلمه عبور استفاده کنید. .
جهت تست سامانه می توانید با وارد کردن  اطلاعات زیر وارد سامانه شوید:

user : demo

password : demo 

  

درصورتی که کلید عبور خود را فراموش کرده اید از بخش بازیابی رمز عبور در اینجا اقدام نمایید .

بستن پنجره