x

   تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است  
 

پشتیبانی : Telegram
ارتباط ایمیل : info@ariyansms.ir

خب، چند وقتی است که شما با استفاده از روش ارتباطی پیامکی سود خوبی را در تجارتتان به دست آورده اید و اکنون آماده اید که کمی روش های خود را تغییر دهید و سطح تبلیغات خود را بالاتر ببرید. نگران نباشید، راهکار پیش ماست. بهتر است فهرست خبرنامه پیامکی خود را با ایجاد چند کلمه کلیدی تقسیم بندی کنید. در زیر به چند نمونه از این تقسیم بندی ها اشاره می کنیم.

شما در چند جای مختلف فروشگاه دارید

بهتر است فرآیند عضویت در خبرنامۀ پیامکی تان را تا جایی که می توانید ساده نگه دارید. مطمئنا نمی خواهید مشتریانتان با دریافت پیامک تخفیف یک فروشگاهتان به فروشگاه دیگرتان مراجعه نمایند. برای مثال، فرض کنید که شما صاحب دو فروشگاه لباس فروشی هستید که هر کدام ۱ ساعت با دیگری فاصله زمانی دارند. فروشگاه A لباس های خود را به صورت "یکی بخر دوتا ببر” به حراج گذاشته است و فروشگاه B لباس های خود را با ۲۰% تخفیف حراج کرده است. با انتخاب دو کلمۀ کلیدی شما می توانید این فروشگاه ها را از یکدیگر جدا سازید.

پایگاه مشتریان شما بسیار متنوع است

ممکن است شما تنها صاحب یک فروشگاه باشید، اما طیف مشتریاننتان بسیار گسترده باشد. فرض کنید شما صاحب یک سالن ورزشی هستید و در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه کلاس یوگا برگزار می کنید. اما در روز های سه شنبه و ۵ شنبه کلاس بدن سازی در سال ورزشی تان برگزار می شود. به طور طبیعی این دو گروه به دریافت یک نوع پیامک علاقه ای ندارند. بهتر است برای هر کدام از گرو ها کلمه ای اختصاصی ایجاد نمایید.

شما می خواهید چندین نوع پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید

این احتمال وجود دارد برخی از اعضای خبرنامۀ پیامکی تان به دریافت اخبار و اطلاعیه های شما علاقه داشته باشند، این در حالی است که افراد دیگر تنها به کوپن های تخفیف پیامکی علاقه دارند. با این حال، شما می خواهید نیاز های هر دو دسته را بر طرف سازید. می توانید با ایجاد کلمات کلیدی متفاوت کمپین های تبلیغاتی تان را از یکدیگر جدا سازید. برای مثال، اگر مشتریانتان تنها به اطلاعات و اخبار شما علاقه مندند، از آنها بخواهید کلمه کلیدی INFO را برای شما ارسال کنند. همچنین کلمه کلیدی دیگری برای افرادی که به کوپن های تخفیف شما علاقه دارند ایجاد نمایید.




تاریخ درج مطلب : 19 November 2015
RQ Code مطلب

مطلب استفاده از کلمات کلیدی در پیامک تبلیغاتی را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

سفارش
تحویل آنی سامانه
پنل تست
مشاهده قبل از خرید
امکانات بسته ها
پرداخت
خطوط اختصاصی
نمایندگی
7 روز گارانتی
کیفیت پشتیبانی مهم است ؟
در آریان پیامک پشتیبانی به صورت 24 ساعته و مداوم در طول شبانه روز توسط بخش پشتیبانی داخل سامانه انجام میپذیرد .
تمایل دارید ما پشتیبان شما باشیم ؟
همکاری با اپراتور پر سرعت
آریان پیامک جزء معدود سرویس دهندگانیست که از اپراتور پر سرعت ارسال پیامک را پشتیبانی می نماید . در آریان پیامک شما میتوانید از خطوط 1000 ، ارسال پیامک بین المللی ، ارسال با نام تجاری و حتی خط ثابت تهران استفاده نمایید .

ورود کاربران

کاربر گرامی ، لطفا جهت ورود به سامانه ،پس از ورود به صفحه لوگین از صفحه کلید مجازی موجود برای  امنیت بیشتر جهت وارد کردن  نام کاربری و کلمه عبور استفاده کنید. .
جهت تست سامانه می توانید با وارد کردن  اطلاعات زیر وارد سامانه شوید:

user : demo

password : demo 

  

درصورتی که کلید عبور خود را فراموش کرده اید از بخش بازیابی رمز عبور در اینجا اقدام نمایید .

بستن پنجره